في ما يخصنا
Shanghai Teneb International developed in 2014 in Cameroon under the name Woebus Trading providing sources and procurement services for customers and Chinese suppliers. The company relocated in 2018 under a new name called Shanghai Teneb International Co. Ltd. Our company is a one-stop solution for trade between Chinese factories and customers around the world. Our Headquarters is located in one of the largest cities of China. We cover various goods supply chain and quality inspection including construction materials, Electronic Equipment, light and heavy machinery, Agricultural equipment, IT Equipment, Medical Equipment, and other supplies as per customer requirements. We have established a good after-sale service team, providing a powerful backup force to our customers. Teneb is committed to being your trustworthy supplier and exporter in various fields.
描述
"مع Teneb International اشتري بسهولة في المصانع الصينية".
شركة Shanghai Teneb International Co. ، Ltd لديها 8 سنوات من الخبرة المهنية. حوالي 130 من الشركاء / المنظمات الجديرة بالثقة الذين كانوا على علاقة جيدة معنا على مدى السنوات الماضية. أكثر من 30 مشروعًا حكوميًا تم الانتهاء منها في جميع أنحاء العالم وحوالي 450 مصنعًا صينيًا وشراكات تصنيعية حتى الآن.
描述
2014 - الخلق
بدأت شركتنا بمكتب في الكاميرون تحت اسم Woebus Trading يقدم خدمات التوريد والتوريد للعملاء والموردين الصينيين.
2018 - الانتقال
描述
نقلت الشركة مقرها الرئيسي إلى شنغهاي ، الصين ، وتم تسجيلها رسميًا باسم Shanghai Teneb International Co.، Ltd.
2020 - الاستثمار
كشريك ، استثمرنا في مستودعات الشحن في Guangzhou و Yiwu لتسهيل تصدير البضائع الصغيرة من الصين إلى إفريقيا.
2022 - المنصة
تم إطلاق منصة cargotips.net استجابة للحاجة إلى المعلومات والاستماع إلى جميع البضائع حول العالم ، وخاصة من الصين ودبي وتركيا ، إلخ. سيوفر هذا للعملاء مجموعة واسعة من الخيارات في وكالة الشحن التي نقدمها. .

نريد مساعدة العملاء الأجانب على توفير الوقت والمال لأعمالهم في الصين وأيضًا القيام بمزيد من الأعمال مع المصانع الصينية بشكل أسهل وأسرع وأكثر أمانًا وأكثر ربحية للعملاء في جميع أنحاء العالم.
描述